גלנט: "התמרון יגיע, לא ירחק היום"

קובי פינקלר No Comments on גלנט: "התמרון יגיע, לא ירחק היום"

שר הביטחון גלנט: "התמרון יגיע ולא ירחק היום – זה יקרה כאשר יווצרו התנאים המתאימים, לאחר שנשלים את משימתנו באש. אתם תראו ותבינו את עוצמתו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת חרבות ברזל: שר הביטחון יואב, גלנט מסר הערב (חמישי) הצהרה לתקשורת. "זה או אנחנו או הם, חמאס פתח במלחמה נגד ניצולי שואה. זאת מלחמה שמיועדת להרתיע אותנו ולשלול את הרצון שלנו לחיות כאן – אני יודע שננצח".

לדבריו: "המתקפה שלנו פוגעת להם בבונקרים, במנהרות, בפירים, במוצבים ובמחבלים שנמצאים בשטח ואלו שמנהלים אותם. החוזה הבלתי כתוב בין הממשלה לאזרחיה – לנצח, מחובתי כשר הביטחון שננצח ואזרחי ישראל יוכלו להמשיך לחיות כאן בשקט ושלווה כפי שמגיע להם. יגיעו גם שלבים נוספים, נבצע אותם".

גלנט ציין כי "גם 'המוסד' מעורב בלחימה", אך לא פירט כיצד. לדבריו: "ננצח את האויב הקשה הזה, הרוע בהתגלמותו, חמאס-דאע"ש עזה. יש לנו למעלה ממאתיים שבויים ונעדרים, דבר שלא ראינו. כאבא וכסבא וכבן לניצולי שואה אני כואב את המחיר הקשה מאוד, נחוש לעשות כל מאמץ להשיב את החטופים. חובה עליונה שלי לצד ניצחון במערכה".

הוא הבטיח: "התמרון יגיע ולא ירחק היום – זה יקרה כאשר יווצרו התנאים המתאימים, לאחר שנשלים את משימתנו באש. אתם תראו ותבינו את עוצמתו".

עוד עדכן: "חיזבאללה סופג הרוגים רבים, אבל אין לנו עניין להרחיב את המלחמה. אם תקרה, כוחות הקרקע מוכנים להגנה וחיל האוויר להתקפה".



0 תגובות